Uszczelnienia bramowe

Uszczelnienia bramowe

Stanowiska przeładunkowe to miejsca, gdzie osoby i towary wystawione są zazwyczaj na wpływ warunków atmosferycznych. Stosowanie uszczelnień bramowych pozwala na zmniejszenie przestrzeni między nadwoziem pojazdów ciężarowych, a budynkiem wraz z jego doszczelnieniem. Pozwala to na znaczące obniżenie strat energii cieplnej. Uszczelnienie bramowe stanowi śluzę między halą magazynową a otoczeniem, chroni magazyn latem i zimą przed wymianą ciepła, kurzem i insektami. Zamyka dostęp do magazynu nielegalną drogą, zasłaniając całkowicie otwór wokół za – lub rozładowywanego pojazdu.

Korzyści:

  • Ochrona przed wymianą mas powietrza
  • Oszczędność energii
  • Możliwość doszczelnienia miejsc przeładunku na poziomie jezdniowym lub rampowym

Uszczelnienia bramowe – produkty

Uszczelnienie bramowe WE

Uszczelnienie fartuchowe z uchylną ramą stalową

Uszczelnienia bramowe
Fartuchowe uszczelnienie bramowe z uchylną cofającą się ramą stalową mają ustaloną pozycję rynkową dzięki uniwersalności stosowania przy ograniczonej kosztowo inwestycji. Pojazd ciężarowy nadjeżdża tyłem w uszczelnienie bramowe kierując pojazd wg oznakowania na fartuchach bramowych. Głębokość wjazdu od 350 do 450 mm pozwala na dookolne objęcie nadwozia fartuchami bez ograniczenia otworu ładunkowego.

Uszczelnienie bramowe WL

Uszczelnienie fartuchowe z uchylną ramą aluminiową

Uszczelnienie bramowe WL
Fartuchowe uszczelnienie bramowe z uchylną cofającą się ramą aluminiową spełniają wysokie wymagania w zakresie jakości, trwałości oraz estetyki. Powszechnie stosowane przy ograniczonej kosztowo inwestycji. Pojazd ciężarowy nadjeżdża tyłem w uszczelnienie bramowe kierując pojazd wg oznakowania na fartuchach bramowych. Głębokość wjazdu od 400 do 500 mm pozwala na dookolne objęcie nadwozia fartuchami bez ograniczenia otworu ładunkowego.

Uszczelnienie bramowe WI

Hermetyczne zamknięcie stanowiska przeładunkowego

Uszczelnienie bramowe WI
Pneumatyczne uszczelnienie bramowe zapewnia najlepsze doszczelnienie w najszerszym spektrum zastosowań. Niezależnie od wielkości pojazdu ciężarowego, pneumatyczne poduszki boczne i górna zamykają stanowisko przeładunkowe niemal hermetycznie. Pojazd ciężarowy nadjeżdża tyłem w uszczelnienie bramowe kierując pojazd wg oznakowania na fartuchach bramowych. Głębokość wjazdu od 600 do 700 mm pozwala na dookolne objęcie nadwozia fartuchami bez ograniczenia otworu ładunkowego.