COMBILOK G1 – system blokady pojazdów

Ze względu na swoje wieloletnie doświadczenie wiemy, jak ważny jest innowacyjny i niezawodny sprzęt służący do blokady kół. Jest to rozwiązanie dla wszystkich punktów transportowych, gdzie odbywa się przeładunek. Przyjazne użytkownikowi działanie pozwala na proste kontrolowanie mechanizmu i jednocześnie chroni sam pojazd, nie pozwalając na jego kradzież w trakcie rozładunku i załadunku. System blokady kół pomaga umieścić naczepę w wygodnej pozycji oraz odległości. Mogą Państwo dopasować go do niemal każdego pojazdu ze względu na opcję regulacji wysokości ramienia. Wyposażony w odpowiednie mechanizmy pozwala na płynną komunikację między kierowcą, a pracownikiem obsługującym stanowisko przeładunkowe wewnątrz magazynu. Dodatkowo system blokady kół posiada sygnalizację świetlną, która w prosty sposób może posłużyć za komunikację, pokazując, kiedy pojazd transportowy może wjechać, a kiedy miejsce zjazdu jest jeszcze nieprzygotowane. Mogą Państwo zintegrować Combilok z rampą przeładunkową oraz bramą.

System blokady pojazdów pozwala na bezpieczne przeprowadzenie całego procesu rozładunku i załadunku bez ryzyka wypadków. Jest w pełni zmechanizowany, nie posiada elementów, które mogłyby ulec uszkodzeniu. Konstrukcja wykonana jest ze stali ciężkiej w pełni ocynkowanej, co czyni ją odporną na warunki atmosferyczne, w tym skrajne temperatury i jej wahania.

Korzyści:

  • możliwość dopasowania wysokości ramienia do niemal każdego typu pojazdu,
  • w pełni zautomatyzowany system nie posiada elementów mechanicznych, które mogłoby ulec uszkodzeniu,
  • sygnalizacja świetlna i dźwiękowa zapewnia maksymalny poziom bezpieczeństwa,
  • prosta obsługa: wymaga naciśnięcia tylko jednego przycisku na skrzynce,
  • zapewnia komunikację pomiędzy kierowcą, a pracownikiem obsługującym stanowisko przeładunkowe wewnątrz magazynu,
  • możliwość integracji systemu Combilok z rampą przeładunkową i bramą,
  • konstrukcja wykonana ze stali ciężkiej jest w pełni ocynkowana, a zatem odporna na warunki atmosferyczne.
Opis działania systemu Combilok:
W stanie spoczynkowym światło wewnątrz magazynu jest czerwone, a na zewnątrz zielone, co oznacza możliwość dokowania. Po zadokowaniu pracownik uruchamia jednym przyciskiem blokadę. Na zewnątrz światło zmienia się na czerwone i pozostaje takie do końca prac przeładunkowych. Combilok rozpoczyna blokowaniu pojazdu – czujnik lokalizuje położenie tylnego koła i wysuwa ramię bezpośrednio za nim, co powoduje „zakleszczenie” pomiędzy rampą przeładunkową, a ramieniem. Zakończenie procesu umożliwia pracownikowi magazynu otwarcie bramy i uruchomienie mostu przeładunkowego. Następnie światło w magazynie zmienia się z czerwonego na zielone, co oznacza możliwość rozpoczęcia przeładunku. Po zakończeniu przeładunku wszystkie czynności wykonywane są w odwrotnej kolejności, tj. powrót mostu przeładunkowego do pozycji spoczynkowej, zamknięcie bramy i zwolnienie systemu blokady. Po tej czynności światła powracają do stanu spoczynkowego, tj. w magazynie światło zmienia się na czerwone, a na zewnątrz zielone, co dla kierowcy oznacza możliwość odjazdu ze stanowiska przeładunkowego.

Opcje Combilok:

  • ramię w wersji obniżonej lub podwyższonej (dla pojazdów nietypowych),
  • dodatkowa sygnalizacja świetlna wewnątrz budynku,
  • w przypadku braku miejsca ramię może być o 150 mm krótsze.
Ramię blokujące

Ramię wysuwa się poprzecznie za pomocą cylindra hydraulicznego na długość 400 mm. Prowadzi się podczas pracy na nylonowych elementach, co eliminuje tarcie i tym samym zużywanie się materiału. Jest profilowane, aby mogło działać jak klin pod koła. Zakres pracy systemu wynosi 2800 mm, a czas pracy jednego cyklu 30 sekund.

Zdjęcia

Video

Do pobrania